Πώς μπορώ να κάνω κράτηση θέσεων και να αγοράσω εισιτήριο;
Για να ταξιδέψετε με τα πλοία της ΑΝΕΣ μπορείτε να αγοράσετε τα εισιτήρια σας από:
- Την ιστοσελίδα μας: www.anes.gr
- Τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας μας ή τους κεντρικούς πράκτορες μας.
- Tα κατά τόπους γραφεία ταξιδιών που συνεργάζονται με την ΑΝΕΣ σε όλη την Ελλάδα.
Mπορώ να κάνω τηλεφωνική κράτηση θέσης;
Ναι, μπορείτε να καλέσετε στο Τμήμα Κρατήσεων της εταιρείας
στο τηλέφωνο (+30) 210 5237613. Ο υπάλληλος της εταιρείας θα σας κάνει την κράτηση τηλεφωνικά και θα σας ενημερώσει για την προθεσμία της. Θα πρέπει μετέπειτα να πληρώσετε τα εισιτήρια μέσα στην προκαθορισμένη προθεσμία αλλιώς η κράτηση ακυρώνεται.
Πώς θα παραλάβω στα χέρια μου το εισιτήριο;
Αν έχετε κάνει την αγορά μέσω του site μας ή τηλεφωνικώς από το Τμήμα Κρατήσεων μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήρια σας:
- Από τα εκδοτήρια της Εταιρίας στο λιμάνι αναχώρησης.
- Από τα Κεντρικά Πρακτορεία της Εταιρίας.
Μπορώ να αλλάξω την ημερομηνία ταξιδιού που αναγράφεται στο εισιτήριό μου;
Θα πρέπει να προσκομίσετε το εισιτήριό σας είτε στο πρακτορείο το οποίο σας το εξέδωσε είτε σε ένα από τα κεντρικά πρακτορεία της ANEΣ προκειμένου να αντικατασταθεί, έως και μία (1) ώρα πριν από την προγραμματισμένη αναχώρησή σας, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις την ημερομηνία που επιθυμείτε.
Πώς γίνεται ένα εισιτήριο ανοικτής ημερομηνίας (OPEN);
Θα πρέπει να επισκεφθείτε με το εισιτήριό σας, είτε το πρακτορείο το οποίο το εξέδωσε είτε το κεντρικό ή λιμενικό πρακτορείο της ΑΝΕΣ, έως και δώδεκα (12) ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου.
Για πόσο καιρό ισχύει ένα open εισιτήριο;
Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας (OPEN) ισχύουν για έναν (1) χρόνο από την ημερομηνία έκδοσης τους.
Έχω εισιτήριο ανοικτής ημερομηνίας (OPEN). Μπορώ να ταξιδέψω με αυτό;
Για να ταξιδέψετε, θα πρέπει να αντικαταστήσετε το εισιτήριο ανοικτής ημερομηνίας (OPEN) που έχετε στα χέρια σας με εισιτήριο που αναγράφει την ημερομηνία και ώρα που επιθυμείτε να ταξιδέψετε, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να προσκομίσετε το εισιτήριο ανοικτής ημερομηνίας που έχετε στα χέρια σας σε κάποιο κεντρικό ή λιμενικό πρακτορείο της ΑΝΕΣ για να σας το αντικαταστήσει με εισιτήριο της ημερομηνίας που επιθυμείτε.
Σε περίπτωση που αποφασίσω να ακυρώσω το ήδη προπληρωμένο εισιτήριο τι συμβαίνει;
Ακυρώσεις εισιτηρίων και επιστροφή ναύλων γίνονται μόνο από τα κεντρικά γραφεία και τα λιμενικά πρακτορεία της ΑΝΕΣ και όχι τηλεφωνικά.
Για οποιαδήποτε ακύρωση θα πρέπει να προσκομίσετε αυτούσιο ολόκληρο το σώμα του εισιτηρίου.
Το εισιτήριο μπορεί να γίνει ανοικτής ημερομηνίας (OPEN) με ισχύ έναν (1) χρόνο από την ημερομηνία ταξιδιού.
Η ακύρωση των εισιτηρίων ακολουθεί την εξής ακυρωτική πολιτική:
- Επιστροφή 100% του αντιτίμου του εισιτηρίου έως και 14 ημέρες πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση του πλοίου.
- Επιστροφή 75% του αντιτίμου του εισιτηρίου έως και 7 ημέρες πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση του πλοίου.
Δεν επιστρέφεται ναύλος στο χρονικό διάστημα λιγότερο των επτά ημερών προ του απόπλου.
Μετά την αναχώρηση του πλοίου τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται, δεν μετατρέπονται σε εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας (OPEN) ενώ δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής της ημερομηνίας του ταξιδιού.
*Τα παραπάνω δεν ισχύουν για τον μήνα Αύγουστο.
Πόση ώρα πριν ταξιδέψω πρέπει να βρίσκομαι στο λιμάνι αναχώρησης;
Σας συμβουλεύουμε να βρίσκεστε στο λιμάνι εγκαίρως, δηλαδή:
- τουλάχιστον μια (1) ώρα πριν τον απόπλου αν διαθέτετε όχημα.
- τουλάχιστον μισή ώρα πριν τον απόπλου ως επιβάτης.
Τι συμβαίνει αν χάσω το εισιτήριό μου;
Σε περίπτωση που χάσετε το εισιτήριό σας, θα πρέπει να αγοράσετε νέο για να ταξιδέψετε. Στη συνέχεια, θα πρέπει να μας δηλώσετε εγγράφως την απώλεια, αναφέροντας την ημερομηνία του ταξιδιού, τη διαδρομή και τον αριθμό του απολεσθέντος εισιτηρίου, καθώς επίσης τον αριθμό του νέου εισιτηρίου που αγοράσατε και φωτοτυπία αυτού. Εφόσον το απολεσθέν εισιτήριο δεν βρεθεί στα αρχεία της εταιρείας μας ως ταξιδεύσαν ή αντικατασταθέν μετά την πραγματοποίηση του ταξιδιού, η εταιρία μας θα σας χορηγήσει δωρεάν εισιτήριο ισόποσης αξίας με το απολεσθέν.
Τι συμβαίνει εάν ακυρωθεί ή καθυστερήσει ο απόπλους;
H ΑΝΕΣ δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστέρηση του δρομολογίου ή απαγόρευση του απόπλου που οφείλεται σε κακές καιρικές συνθήκες ή εντολές του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ή των Λιμενικών Αρχών ή σε λόγους ανωτέρας βίας. Στην περίπτωση αυτή μπορεί να γίνει εξαργύρωση των εισιτηρίων στα Κεντρικά Πρακτορεία ή στο πρακτορείο έκδοσης τους με την προσκόμιση ολόκληρου του εισιτηρίου.
Μήπως δικαιούμαι έκπτωση;
Η εταιρεία μας παρέχει εκπτώσεις σε ειδικές κατηγορίες επιβατών (π.χ. παιδιά, φοιτητές). Μπορείτε να ενημερωθείτε γι αυτές από τη σελίδα μας ή καλώντας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας: (+30) 210 5237613.
Εάν ανήκετε σε κάποια από τις κατηγορίες αυτές και έχετε προμηθευτεί εισιτήριο με έκπτωση, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι θα πρέπει να έχετε μαζί σας όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά προκειμένου να τα επιδείξετε στον έλεγχο εισιτηρίων που γίνεται πριν την επιβίβαση καθώς και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού αν χρειαστεί.
Μπορώ να ταξιδέψω με το κατοικίδιό μου;
Βεβαίως αρκεί να έχετε στο νου σας τα εξής:
α) Για λόγους υγιεινής απαγορεύεται η παραμονή των κατοικίδιων σε όλους τους κοινόχρηστους εσωτερικούς χώρους του πλοίου.
β) Τα σκυλιά εφόσον κυκλοφορούν (πάντα με λουρί και συνοδό) θα πρέπει να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο.
γ) Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με κατοικίδιο πρέπει να έχουν πάντα μαζί τους το πρόσφατα ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του, κλωβό μεταφοράς για κατοικίδιο έως 10kg ή φίμωτρο για κατοικίδιο άνω των 10kg, και είναι υπεύθυνοι για την φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του.
δ) Ασυνόδευτα κατοικίδια δεν γίνονται δεκτά.
Από που μπορώ να ενημερωθώ για τις τροποποιήσεις των δρομολογίων λόγω απεργιών, καιρικών συνθηκών κλπ.;
Για ματαιώσεις ή τροποποιήσεις δρομολογίων μπορείτε να ενημερώνεστε είτε από την ηλεκτρονική σελίδα της εταιρείας είτε καλώντας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών: (+30) 210 5237613 ή στις Λιμενικές Αρχές.
Μπορώ να στείλω ασυνόδευτο δέμα; Ποιό είναι το κόστος;
Για αναλυτικές πληροφορίες και τo κόστος παρακαλούμε να απευθυνθείτε στο Κεντρικό/Λιμενικό πρακτορείο που βρίσκεται στο λιμάνι της αποστολής του δέματος σας.
Από που αναχωρούν τα πλοία για Αίγινα;
Αν πρόκειται να ταξιδέψετε από το λιμάνι του Πειραιά για το νησί της Αίγινας, η πύλη που εξυπηρετεί τα πλοία της ΑΝΕΣ είναι η Ε8.
Υπάρχει συνδυασμένη μεταφορά λεωφορείου και πλοίου, ώστε να φτάσω στο πλοίο;
Η ΑΝΕΣ παρέχει υπηρεσίες συνδυασμένης μεταφοράς λεωφορείου και πλοίου, για τους επιβάτες της για το λιμάνι του Αγ. Κωνσταντίνου. Το λεωφορείο αναχωρεί καθημερινά από το ταξιδιωτικό πρακτορείο “JETA TOURS” στο Σύνταγμα, διεύθυνση: Νίκης 54 & Φιλελλήνων. Για οποιαδήποτε πληροφορία καλέστε: (+30) 2103227353 – (+30) 2103230582.
Υπάρχει εσωτερικό λεωφορείο για τα λιμάνια της Σκοπέλου;
Η ΑΝΕΣ παρέχει δωρεάν οδική μετακίνηση για την Σκόπελο (Χώρα), στους επιβάτες από Βόλο, Μαντούδι Ευβοίας και Άγιο Κωνσταντίνο προς Γλώσσα Σκοπέλου ή Αγνώντα Σκοπέλου και αντίστροφα, με την επίδειξη του ακτοπλοϊκού εισιτηρίου τους.
Για πληροφορίες δρομολογίων καλέστε: (+30) 210 5237613.
* Σημείωση: Η δωρεάν οδική μετακίνηση δεν παρέχεται σε γκρουπ.
Επιτρέπεται το κάπνισμα επάνω στο πλοίο;
Το κάπνισμα επιτρέπεται μόνο στους ενδεδειγμένους χώρους του εξωτερικού καταστρώματος.
Αν έχετε κάποια ερώτηση που δεν βρίσκετε εδώ, παρακαλούμε στείλτε μας email: booking@anes.gr ή καλέστε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών: (+30) 210 5237613.